1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 633769

Sv: Målistacklingar
Poffa: Visst håller jag med dig om att målvakten ska vara skyddad. Men när man ser en målvakt som linköpings Norrena så vil man ju att en spelare ska köra över honom så det bara sjunger om det. Pga av att domaren tar inte ut målvakten i första taget. Hur förbannad blir man inte när målvakten viftar, hotar, hugger och slår med klubban mot spelarna? Och i hans fall är inte det en engångsföretelse. Spelarna ska inte ha kontakt med målvakten och målvakten ska absolut inte ha kontakt med spelarna. Blir riktigt arg på det där och förresten så är deras andre målvakt likadan. Man funderar ju på om det är något de tränar på där nere.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.