Håller med ang våra juniorer. Bedrövligt att några av våra duktiga juniorer inte får chanser. Det är rent ut sagt ett slag i ansiktet att våra juniorer inte fått chanser när det är vissa spelare som på hela säsongen knappt skapat ett enda dugg. Jonas Lindström fick åter igen sitta o se på eländet igår utan att få spela någonting. Ska juniorerna få spela krävs det nog att de söker sig till en annan klubb. Så tillvida det inte händer något på tränarsidan. Och det kanske är dags att göra något åt det nu under juluppehållet...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller med ang våra juniorer. Bedrövligt att några av våra duktiga juniorer inte får chanser. Det är rent ut sagt ett slag i ansiktet att våra juniorer inte fått chanser när det är vissa spelare som på hela säsongen knappt skapat ett enda dugg.
Jonas Lindström fick åter igen sitta o se på eländet igår utan att få spela någonting. Ska juniorerna få spela krävs det nog att de söker sig till en annan klubb. Så tillvida det inte händer något på tränarsidan. Och det kanske är dags att göra något åt det nu under juluppehållet...