Är det konstigt att de äldre i laget tar det lilla lugna på träningsmatcherna? Det är ju inte de som behöver visa upp sig mest. Nu är jag inte TIKare och har inte sett timrå spela denna försäsong, men överdriver ni inte farhågorna nu? Om tränarna är lite smarta så är det dessutom nu de prövar sina ideer. Härdad Luleit är vad man är :-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu är jag inte TIKare och har inte sett timrå spela denna försäsong, men överdriver ni inte farhågorna nu?
Om tränarna är lite smarta så är det dessutom nu de prövar sina ideer.
Härdad Luleit är vad man är :-)