leftwing: Visst det kanske låter som om man nästan håller på å dö här för några träningsmatcher... riktigt så farligt är det inte men det är ju defenitivt inte bra att aldrig vinna även på försäsongen... Själklart så testas det väl lite hit o dit men det gör väl de andra lagen oxå så det ska inte göra nån skillnad anser jag...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Visst det kanske låter som om man nästan håller på å dö här för några träningsmatcher... riktigt så farligt är det inte men det är ju defenitivt inte bra att aldrig vinna även på försäsongen... Själklart så testas det väl lite hit o dit men det gör väl de andra lagen oxå så det ska inte göra nån skillnad anser jag...