Mycket här i livet beror på hur man väljer att se på saker och ting...
Jag säger vinst mot Bif, två oavgjorda och tre förluster samt två vinster i jippomatcher mot div TIKspelare och NHL proffs. TPS och FBK är väl ingen större förlust i träningssammanhang. De är ju etablerade storklubbar..det är hedersamt motstånd som TIK stått upp bra emot. Mot VF brast viljan vad jag förstått. Läxor behöver alla. Men sanningen är ju attt TIK fått ett mycket bra sparringmotstånd nu inför vår andra säsong i eliten efter comebacken. Ta't lungt -ta ett toy.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag säger vinst mot Bif, två oavgjorda och tre förluster samt två vinster i jippomatcher mot div TIKspelare och NHL proffs. TPS och FBK är väl ingen större förlust i träningssammanhang. De är ju etablerade storklubbar..det är hedersamt motstånd som TIK stått upp bra emot. Mot VF brast viljan vad jag förstått. Läxor behöver alla. Men sanningen är ju attt TIK fått ett mycket bra sparringmotstånd nu inför vår andra säsong i eliten efter comebacken.
Ta't lungt -ta ett toy.