Sidan är väldans "trygg och trög" ( en jordisk kraft från de österländska urkunderna, en av tre), annars må jag då säga att on-line rapportering är va jag längtar till, de här är mest bara en plåga i den "jordiska" kraften på sidan. Fast ett tips skulle inte sitta fel, hur startar man en ny "Tråd" på GB´n?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fast ett tips skulle inte sitta fel, hur startar man en ny "Tråd" på GB´n?