He he jag har en teori; Alla inloggade TIK fans är för fulla för att kunna skriva inlägg. Man sitter där hemma och kelar med sina gamla sammetsaffischer likt aspackade koalabjörnar tuggandes eukalyptusblad.(de blir fulla av det). Utom Dj Hemp mfl som vänder och vrider sig rastlöst i sina papperslakan och hojtar vad fan är meningen med det här! Stämmer det? Nya trådar? Kolla in den övre av de fyra "menyerna" som det står gästbok på. Där hittar du "ny tråd".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nya trådar? Kolla in den övre av de fyra "menyerna" som det står gästbok på. Där hittar du "ny tråd".