Laken: Jag tror inte att det är Nubben som bestämmer vilka spelare Lill-Kenta skall spela med. Förmodligen gör Kenta en adekvat bedömning att juniorerna inte är bättre. Nubben går knappast in och säger åt Kenta hur han skall formera laget. Fast jag tycker förstös att Oscar J skall få chansen - men detta tycker jag enbart utifrån den statistik jag läst på swehockey, jag har inte sett honom pela i år. Däremot är han väl med och tränar med A-laget, så tränarna har förmodligen en mycket bättre bild av juniorerna än vad du och jag har
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förmodligen gör Kenta en adekvat bedömning att juniorerna inte är bättre.
Nubben går knappast in och säger åt Kenta hur han skall formera laget.
Fast jag tycker förstös att Oscar J skall få chansen - men detta tycker jag enbart utifrån den statistik jag läst på swehockey, jag har inte sett honom pela i år. Däremot är han väl med och tränar med A-laget, så tränarna har förmodligen en mycket bättre bild av juniorerna än vad du och jag har