RocknRolf2: Nej jag trtor inte på tränar bytet! skulle hellre se dahlen som spelarscout i Timrå. men det är helt klart spelarna som är för dåliga!!!!!!! wennerberg gjorde sitt första mål!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! va jag vart helt paff nr jag hörde det, ström vem är det??? warg sloan, crippen, dessa håller inte tyvärr. ska dom spela 0-0 i varje match eller hur har dom tänkt det. va hände me Gahn, hans försäsong var outstanding! in med spelare i laget nu, så dom får konkurrens då tror jag flera spelare skulle höja sig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nej jag trtor inte på tränar bytet!
skulle hellre se dahlen som spelarscout i Timrå.
men det är helt klart spelarna som är för dåliga!!!!!!!
wennerberg gjorde sitt första mål!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! va jag vart helt paff nr jag hörde det, ström vem är det???
warg
sloan, crippen, dessa håller inte tyvärr.
ska dom spela 0-0 i varje match eller hur har dom tänkt det.
va hände me Gahn, hans försäsong var outstanding!
in med spelare i laget nu, så dom får konkurrens då tror jag flera spelare skulle höja sig.