El Aka Ali: Tyvärr är Kenta för feg för att våga satsa på något nytt! Allting går i samma hjulspår, bensinen är slut... De etablerade namnen får fortsätta spela oavsett vad de presterar. Efter flera år i klubben har det nog blivit för mycket kompisförhållande mellan tränare och spelare. Drömmen nu vore Wikegård, då j-vlar skulle ingen känna sig säker på sin plats! Respekten för tränaren försvinner nog mer och mer för varje år som går...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
De etablerade namnen får fortsätta spela oavsett vad de presterar.
Efter flera år i klubben har det nog blivit för mycket kompisförhållande mellan tränare och spelare. Drömmen nu vore Wikegård, då j-vlar skulle ingen känna sig säker på sin plats!
Respekten för tränaren försvinner nog mer och mer för varje år som går...