1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 644014

Sv: Kenta: Våga satsa på våra juniorer
Laken: Är det spelare borta imorgon pga sjukdom vore det väl rent ut sagt faan om inte Lill-Kenta matchar in nån junior. Skulle tro att Timrå är sämst i elitserien på att använda juniorer.
Igår hade ex Brynäs 4st juniorer uttagna till matchen. Det skulle aldrig Lill-Kenta kunna göra. Han skulle hellre spela med tre femmor då.
Tycker det är synd nu när Timrå har så pass bra juniorer att de inte får lite speltid i elitserien. Jag tycker det är snudd på skandal att inte de fått några direkta chanser speciellt när laget varit så dåligt.
Man måste våga för att vinna Lill-Kenta!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer