Laken: Kenta satsar nog bara på juniorer som har något att hämta i elitserien.
Både Peter Regin och framförallt Anton Strålman har väl givits gott med chanser under denna säsong.
Kenta har ju givit Mats Hansson chans på chans också. Annars har det varit tunt med talanger att satsa på sedan han tillträdde. Ska ha varit Lauritzén då.
Eric Moe kommer garanterat få chansen i A-laget, men kanske inte redan nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Både Peter Regin och framförallt Anton Strålman har väl givits gott med chanser under denna säsong.
Kenta har ju givit Mats Hansson chans på chans också. Annars har det varit tunt med talanger att satsa på sedan han tillträdde. Ska ha varit Lauritzén då.
Eric Moe kommer garanterat få chansen i A-laget, men kanske inte redan nu.