Laken: Joel Gistedt kom in på grund av skador precis som både Öhrling och Fagerström gjort här dock utan att lyckas, för dem har det snarare gått utför.
J20-spelarna finns nog med redan nu som konkurrenter såklart, bara det att ingen lyckas peta någon ifrån A-laget.
Hur många J20-matcher ser du? Hur vet du att Moe skulle vara bättre än CJ osv?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
J20-spelarna finns nog med redan nu som konkurrenter såklart, bara det att ingen lyckas peta någon ifrån A-laget.
Hur många J20-matcher ser du? Hur vet du att Moe skulle vara bättre än CJ osv?