Laken: Manderville blir väl 35, och fyller en för stor lönepost. Blir säkert kvar om någon av Hedström eller Gunno nobbar. Om nu Pärssinen verkligen är klar.
En till som lär lämna är väl Koskinen trots gällande kontrakt, lite för mycket skador senaste åren för att han ska tillföra något.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En till som lär lämna är väl Koskinen trots gällande kontrakt, lite för mycket skador senaste åren för att han ska tillföra något.