1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 646299

Sv: Kenta: Våga satsa på våra juniorer
Laken: Jag håller med att man måste ge vissa juniore(de som förtjänar det) chansen men att bredda truppen och försöka spela in 2, 3 kanske ännu fler juniorer tror inte jag är lösningen på den "kris" som infunnit sig denna säsong(kris är väl kanske att ta i jag tror på slutspel).

Moe får förhoppningsvis chansen snart om inte iår så kanske nästa år.

Och precis som Jimmy H skrev så har vi två juniorer redan Strålman och Regin(iofs inte fostrade i regionen).

Huruvida Moe är bättre eller sämre än C-J det har jag ingen aning om eftersom jag inte sett Moe spela(om inte hans första dribblingar på Morotsgatan räknas....=))

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer