1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 646299

Sv: Kenta: Våga satsa på våra juniorer
Laken: Jag håller med att man måste ge vissa juniore(de som förtjänar det) chansen men att bredda truppen och försöka spela in 2, 3 kanske ännu fler juniorer tror inte jag är lösningen på den "kris" som infunnit sig denna säsong(kris är väl kanske att ta i jag tror på slutspel).

Moe får förhoppningsvis chansen snart om inte iår så kanske nästa år.

Och precis som Jimmy H skrev så har vi två juniorer redan Strålman och Regin(iofs inte fostrade i regionen).

Huruvida Moe är bättre eller sämre än C-J det har jag ingen aning om eftersom jag inte sett Moe spela(om inte hans första dribblingar på Morotsgatan räknas....=))

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer