Laken: "Varför lyckas Frölunda, Modo m.fl. så bra med att spela in sina juniorer??? Skygglapparna bör tas av?"
Kan det vara så enkelt att Timrå IKs juniorverksamhet inte på långt när har samma höga nivå? Att vi lyckas skola in så få juniorer de senaste säsongern talar väl för just det.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan det vara så enkelt att Timrå IKs juniorverksamhet inte på långt när har samma höga nivå? Att vi lyckas skola in så få juniorer de senaste säsongern talar väl för just det.