Håller med, vi kan ju inte göra samma misstag som ifjol att inte kontraktera Kent. Han håller säkert minst 2 år till. Jag vill gärna se att han skriver på ett ntt konrakt inom kort.
Förövrigt kan jag hålla med i juniorfrågan till viss del, och det är att ingen får chansen som sitter på bänken när matchen redan är förlorad.
Däremot ska man förtjäna sin plats o inte kvoteras in. Men i och med att man ska kunna förtjäna sin plats måste man ju också få chansen...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller med, vi kan ju inte göra samma misstag som ifjol att inte kontraktera Kent. Han håller säkert minst 2 år till. Jag vill gärna se att han skriver på ett ntt konrakt inom kort.
Förövrigt kan jag hålla med i juniorfrågan till viss del, och det är att ingen får chansen som sitter på bänken när matchen redan är förlorad.
Däremot ska man förtjäna sin plats o inte kvoteras in. Men i och med att man ska kunna förtjäna sin plats måste man ju också få chansen...