Wikegård har fått chansen hur många gånger som helst men aldrig lyckats, han är verkligen bra på att snacka och passar jätte bra i TV, men tyvär inte som tränare.
Roger Melin skulle inte passa i rött & vitt, han är inte den ödmjuke och verkar aldrig kunna få något riktigt Timråhjärta som Lill-Kenta har fått och kommer (vad jag tror och hoppas på) alltid ha + att han är grisig
Stephan Lundh verkar precis som Timråklubban sa: Ödmjuk och lugn, men inte ledig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Wikegård har fått chansen hur många gånger som helst men aldrig lyckats, han är verkligen bra på att snacka och passar jätte bra i TV, men tyvär inte som tränare.
Roger Melin skulle inte passa i rött & vitt, han är inte den ödmjuke och verkar aldrig kunna få något riktigt Timråhjärta som Lill-Kenta har fått och kommer (vad jag tror och hoppas på) alltid ha + att han är grisig
Stephan Lundh verkar precis som Timråklubban sa: Ödmjuk och lugn, men inte ledig.