LingaN: jag ser det som ytterst otänkbart att Melin kommer till Timrå som annat än motståndare. Han har tidigare vid flertalet tillfällen (Läs: alla linköpingsmatcher typ) kastat skit efter Timrå efter LHC-matcher. Jag har inget emot LHC, men Melin är jag starkt emot. Maken till osympatisk person finns inte.
Skulle Melin, gud förbjude (och jag är inte speciellt troende men extrema fall kräver extrema åtgärder), bli tränare för Timrå så skulle jag seriöst överväga att säga upp mitt medlemskap.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skulle Melin, gud förbjude (och jag är inte speciellt troende men extrema fall kräver extrema åtgärder), bli tränare för Timrå så skulle jag seriöst överväga att säga upp mitt medlemskap.