Har aldrig tyckt om varken Linköping eller Roger Melin. Enligt min personliga uppfattning måste han för att för att ens vara ett alternativ ställa sig i E.ON Arena och 100 gånger säga: "Jag älskar Kent Manderville!"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Enligt min personliga uppfattning måste han för att för att ens vara ett alternativ ställa sig i E.ON Arena och 100 gånger säga: "Jag älskar Kent Manderville!"
Innan dess är han inget alternativ för mig...