John K: Detta är ett djupare problem som tarvar tid att fundera på.
En fråga man kan ställa sig är varför TIK bara fostrat mig veterligen 2 st elitseriespelare dom senaste 15-20 åren när det dräller in ungar varje år i skridskoskolan?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Detta är ett djupare problem som tarvar tid att fundera på.
En fråga man kan ställa sig är varför TIK bara fostrat mig veterligen 2 st elitseriespelare dom senaste 15-20 åren när det dräller in ungar varje år i skridskoskolan?