Kan det vara så att man börjar med elittänkandet och toppningen i lagen när spelarna bara är runt 11-12 år? Hur många är det då inte som lägger av när dom inte får vara med på matcherna?
Säg nu bara inte att det är så, för det är så i Kovland, så varför skulle Tik vara anorlunda?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Säg nu bara inte att det är så, för det är så i Kovland, så varför skulle Tik vara anorlunda?