Chad The Man: Det känns som något mer än 2 poäng på dessa två matcher hade varit att föredra. Men hellre två oavgjorda än två förluster. Det som har varit glädjande, speciellt i dag, är att Svoboda har spelat stabilt. Enligt expertisen på Canal+ var det han som höll Timrå kvar i matchen idag, det låter förtroendeingivande.
Med en vinst på lördag blir den här veckan trots allt helt okej. Kämpa Timrå!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Med en vinst på lördag blir den här veckan trots allt helt okej.
Kämpa Timrå!