1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 6493

Sv: TIK-Luleå
Ajaj.. Slarv, slarv... Var visst trött i går kväll, jag kom nyss på när jag satt o tänkte att så här är det ju: Luleå vinst med 3 mål eller mindre så är TIK i final, det kan gå om Luleå vinner med 4 mål oxå så länge de inte gör mer än 7 mål... Tar FBK poäng (vilket de med största säkerhet lär göra) så är de i final... Kan oxå tillägga att Timrå inte kan komma sist i gruppen...

Sedan så visste jag faktiskt inte om att Luleå hade skadeproblem, så det minskar väl betyget lite men jag måste tillägga med glädje att De Rouville höll nollan, o det är mkt positivt, hoppas verkligen att han blir en toppmålis i ES...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer