Manderville: Jo visst det hade varit underbart med 6 p men 2 p är bättre än 0 och framför allt att vi inte tappar alla poäng mot just dessa lag då hade 10 p till KS varit 6 p i stället.
Jag tycker mig ana en viss stabilitet ändå trots dessa måste matcher som är jävligt svåra att spela när självförtroendet inte är på topp.
Hoppas Manderville är tillbaka och att Strålman hinner hem till helgen och att Kalle K kommer tillbaka efter skadan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tycker mig ana en viss stabilitet ändå trots dessa måste matcher som är jävligt svåra att spela när självförtroendet inte är på topp.
Hoppas Manderville är tillbaka och att Strålman hinner hem till helgen och att Kalle K kommer tillbaka efter skadan.
Svoboda i kassen - Oksa får titta på ett tag till