1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 649312

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-01-05
Manderville: Jo visst det hade varit underbart med 6 p men 2 p är bättre än 0 och framför allt att vi inte tappar alla poäng mot just dessa lag då hade 10 p till KS varit 6 p i stället.

Jag tycker mig ana en viss stabilitet ändå trots dessa måste matcher som är jävligt svåra att spela när självförtroendet inte är på topp.

Hoppas Manderville är tillbaka och att Strålman hinner hem till helgen och att Kalle K kommer tillbaka efter skadan.

Svoboda i kassen - Oksa får titta på ett tag till

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer