BFG: Kul att du äntligen har fått se riktig hockey när du har besökt Eon Arena..
Måste kännas skönt att få se det ibland??
Dom flesta publikvärdar är mer eller mindre lika kassa i ES..
När jag har besökt olika arenor så är jag glad att det bara är snus man får på sig..Värsta var nog säsongen Svergies bästa lag gick upp i ES igen när laget mötte Rögle i Ängelholm..
Då kom en full burk Cola flygande igenom publikhavet..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kul att du äntligen har fått se riktig hockey
när du har besökt Eon Arena..
Måste kännas skönt att få se det ibland??
Dom flesta publikvärdar är mer eller mindre
lika kassa i ES..
När jag har besökt olika arenor så är jag glad att det bara är
snus man får på sig..Värsta var nog säsongen Svergies bästa lag
gick upp i ES igen när laget mötte Rögle i Ängelholm..
Då kom en full burk Cola flygande igenom publikhavet..
Är det tufft att Ultra??