Undrar hur det fungerar med hemresorna från JVM igentligen, Brynäs får hem en av två spelare till i morgon, Modos spelare landar 18.30 i morgon kväll i Stockholm, Strålman måste komma ikväll eller under f-m i morgon då han äventuellt kan spela i morgon, vilken soppa.....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Undrar hur det fungerar med hemresorna från JVM igentligen, Brynäs får hem en av två spelare till i morgon, Modos spelare landar 18.30 i morgon kväll i Stockholm, Strålman måste komma ikväll eller under f-m i morgon då han äventuellt kan spela i morgon, vilken soppa.....