Så du gör en korrekt bedömning av årets LHC baserat på en match du såg ifjol??? Och vad vet du om hur de spelar i år jämfört med mot Hammarby den gången?? Sen yrar du på om att laget alltid varit desperat både på och vid sidan av isen. Har du lust att förklara vad i h-vete du menar med det??? Årets LHC är långt ifrån upplaga -99...En grej att uttrycka sina tankar och åsikter så länge de är baserade på verkligheten och inte dåligt underbyggt material...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så du gör en korrekt bedömning av årets LHC baserat på en match du såg ifjol??? Och vad vet du om hur de spelar i år jämfört med mot Hammarby den gången?? Sen yrar du på om att laget alltid varit desperat både på och vid sidan av isen. Har du lust att förklara vad i h-vete du menar med det??? Årets LHC är långt ifrån upplaga -99...En grej att uttrycka sina tankar och åsikter så länge de är baserade på verkligheten och inte dåligt underbyggt material...