Kerstin_k: Klart det borde finnas fler flaggor i vår klack. Dåligt att det finns så oerhört få sådana. Ännu sämre är väl vart alla halsdukar är någonstans, och varför man inte håller upp dem vid nationalsången för att ta ett exempel. Men det stationära sättet har väl alltid varit "inne" här i bygden. Synd det.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men det stationära sättet har väl alltid varit "inne" här i bygden. Synd det.