Är det nån som önskar sig pengar så är det Nubben. Men jag tror det är rätt ansträngt överallt i klubben just nu. Sponsorer som blir tveksamma inför resultatet. Det blir en ond spiral.
Nä, jag gnäller inte. Jag känner mig rätt uppgiven bara.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är det nån som önskar sig pengar så är det Nubben. Men jag tror det är rätt ansträngt överallt i klubben just nu. Sponsorer som blir tveksamma inför resultatet. Det blir en ond spiral.
Nä, jag gnäller inte. Jag känner mig rätt uppgiven bara.