mikenomad: Och det gjorde inte Oksa menar du? Mora borta... Låt Svoboda komma in i detta nu, enligt min uppfattning så är han en mycket bättre målvakt än Oksa.
Håll inte på och byt målvakt, det skapar bara instabilitet!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Låt Svoboda komma in i detta nu, enligt min uppfattning så är han en mycket bättre målvakt än Oksa.
Håll inte på och byt målvakt, det skapar bara instabilitet!