"Jag har tidigare uttryckt min glädje över att fler juniorer fått chansen i vinter än tidigare. Det har gjort att stjärnor fötts, som tidigare inte ens fått chansen att visa vad de går för. Varför får en nordamerikansk import 20 matcher på sig att spela in sig, medan en junior eller en allsvensk lirare kanske får sex byten i fjärdefemman? Hur lätt är det att visa framfötterna då? Sluta dalta med de utländska spelarna som kostar alldeles för mycket pengar."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det har gjort att stjärnor fötts, som tidigare inte ens fått chansen att visa vad de går för.
Varför får en nordamerikansk import 20 matcher på sig att spela in sig, medan en junior eller en allsvensk lirare kanske får sex byten i fjärdefemman? Hur lätt är det att visa framfötterna då?
Sluta dalta med de utländska spelarna som kostar alldeles för mycket pengar."
Kenta är feg, jättefeg!