Per HApps: Nu jävlar ska här spelas hockey. Nu får det verkligen bli ändring på den här trenden. Själv har jag laddat med The Ramones som soundtrack för kvällen. Särskilt passande låtar ikväll torde vara:
I believe in miracles Beat on the brat Too tough to die
Och har det inte blivit ordn ing på steken innan tredje så får det bli följande på rundgång:
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I believe in miracles
Beat on the brat
Too tough to die
Och har det inte blivit ordn ing på steken innan tredje så får det bli följande på rundgång:
Gimme gimme shock treatment
HEY HO LET'S GO!!!
TIMRÅ LET'S GO!!!