jonmannen: Det är mycket mer kraft och makt i symfoniversionen än i Metallicas. Hårdrocksversioner kan aldrig mätas sig med styrkan i en hel symfoniorkester. Lyssna bara på när Metallica själva framförde sina låtar tillsammans med New Yorks (?) Symfoniorkester.
Ett annat förslag är mittenstycket i "Pomp & Circumstance".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ett annat förslag är mittenstycket i "Pomp & Circumstance".