epa: Jag och en annan kändis från hs var på e.on och lunchade idag, vid bordet bredvid satt en okänd kille i träningspryttzlar men ett jättelass med mat...........det var nog han som satt där.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag och en annan kändis från hs var på e.on och lunchade idag, vid bordet bredvid satt en okänd kille i träningspryttzlar men ett jättelass med mat...........det var nog han som satt där.