Mr pesemist: men va fasen, varför moptarbetar alla Timrå, blir galen, perssinen var klar, nu skadas en kille i zug, Rosa tränar med laget men får inte lira för att en nedsupen grinig ryss inte vill skriva en kråka, va fasen förlorar dom på det!!!!!!!!? Rosa tränar ju inte ens med ryssarna, f-n va less man blir på allt detta!!!!! aaaarrrghhhh
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
men va fasen, varför moptarbetar alla Timrå, blir galen, perssinen var klar, nu skadas en kille i zug,
Rosa tränar med laget men får inte lira för att en nedsupen grinig ryss inte vill skriva en kråka, va fasen förlorar dom på det!!!!!!!!? Rosa tränar ju inte ens med ryssarna,
f-n va less man blir på allt detta!!!!! aaaarrrghhhh