svasse24: Jag har aldrig sett en spelare bjuda på sig själv så pass mycket. Stefan Livs kullerbytta bleknar i jämförelse. Jag njöt, skrattade och apploderade om vartannat när han dansade. Otroligt roligt och snyggt, karln är dansant! Det var matchens prestation och höjdpunkt, helt klart :) Att han spelade bra i matchen gjorde ju saken inte sämre heller.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att han spelade bra i matchen gjorde ju saken inte sämre heller.