1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 667891

Sv: Klackampen
Jean1: Jag, precis som friskan befann mig på andra sidan och kan inte mer än att imponeras av Leksands klack, ja, när de väl använder sina röstresurser alltså. Variation bland ramsorna och hoppeliskutt på läktaren gör att Timrås klack ser ut som en hög med pensionärer..

Det gamla vanliga syndromet är att rösterna saknas i Timrå och att Knylans trummande håller hela klacken igång..

Dock får jag väl så lov att säga emot Leksands "uttalande" av att Timrå inte har några egna ramsor.. Jag har ingen aning om hur många egna ramsor varje klack har, men vi har väl åtminstone 2-3 stycken varav en som körs i resten av Sverige nu också?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer