1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 668075

Sv: Klackampen
Unknown: Jag för min del kan inte förstå varför klacken ska stå upptryckt upp efter räcket i lodrät formation längst till hö på stå. Ungefär som man vill gömma sig bakom varandra i ett hörn. Istället borde man breda ut sig vågrätt med målet som centrum. Tänk vilken widescreeneffekt från isen sett. Med sån formering skulle man kunna ta upp gamla klassiska växelramsor som numera helt saknas. Och visst används trumman myckert för att kompensera bristande röstresurser istället för att accentuera desamma.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer