1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 668076

Sv: Klackampen
Intressanta teorier och synpunkter!:) Vann Timråklacken?! Knappast. Men kanske är det hojtarolja som saknas?! Tyvärr lämpar det sig inte att vara alltför påverkad och se hockey. Och inte fan sjunger man bättre med något starkt innanför västen; det bara känns så. Man blir inte snyggare heller.
Trumma eller inte trumma; klart vi ska ha en trumma! Den behövs både för tajming och tryck. Men nog blir det väl enahanda ramstrall ibland: Heja, heja, heja Timrå etc kan behöva varieras. Och Leksandsklacken kunde den konsten.

Det jag är mest fascinerad över är ändå varför man vill stå mitt i klacken om man vägrar lufta lungorna unisont?!? Då har man hamnat fel!
Ungdomarna som är där för att spana och skaffa sig ett hångel för kvällen är förlåtna. Men alla vuxna förståsigpåare som bara öppnar käften för att klaga har jag inget överseende med!

Trumma på Knylan, du gjorde ett toppenjobb idag!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer