Selina: Själv tycker jag att Leksandsklacken imponerade fett! Organiserade, varierade och dominerande! Ramsor som dom uppfunnit själva, ovanligt i idrottssverige! All heder åt flera hundra som åkt till en förväntad förlustmatch!
"Stå tysta och ladda i fem minuter" gör väl Timrås klack så fort det går emot! Men överröstar vi nån när vi ligger under?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Organiserade, varierade och dominerande!
Ramsor som dom uppfunnit själva, ovanligt i idrottssverige!
All heder åt flera hundra som åkt till en förväntad förlustmatch!
"Stå tysta och ladda i fem minuter" gör väl Timrås klack så fort det går emot! Men överröstar vi nån när vi ligger under?