LingaN: Med risk för att bli halshuggen så måste jag säga att jag tycker att årets Knylan är bättre än den Skarin vi fick se för några år sedan. Det är svårt att jämföra dem emellan, men Olle kör lite mer variation och bankar oavsett läge. Detta får inte tas som kritik, utan enbart en personlig åsikt som jag vet många stödjer.
Vem som slår hårdast (Och i takt sen..)? Skarin, odiskutabel etta.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vem som slår hårdast (Och i takt sen..)? Skarin, odiskutabel etta.