1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 668273

Sv: Klackampen

Jean1: Håller med dig, jag stod inte bra för att dömma det. Men Leksingarna var tysta ofta men vi fortsatte (visst borde man kunna fortsätta sjunga även om motståndarlaget gör mål). Jag tyckte också att det var väldigt kul att Leksand hade tre bussar med sig för det gav energi till Timråklacken. Men hur svårt är det egentligen att få ihop tre stycken bussar på en lördag? Vi har t.o.m anordnat en tågresa med 250 personer på en lördag, och Leksingarna får knappt ihop en endaste buss till Mora. Våran klack trummar på och sjunger även i motgångar det tvivlar jag på att Färjestadsklack gör.

-Gurra-: Visst är det så, men Olle har bara blivit bättre och bättre på senaste tiden.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer