Svobodi, Svoboda, life goes on, bra... lala how the life goes on!
Då funkar det.
(Och bra är inte bra på svenska, ej heller behå på engelska, det är brother på nån rastadialekt! Och jag har en fru som sett Beatles live två gånger, så jag är köng!)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Svobodi, Svoboda,
life goes on, bra...
lala how the life goes on!
Då funkar det.
(Och bra är inte bra på svenska, ej heller behå på engelska, det är brother på nån rastadialekt! Och jag har en fru som sett Beatles live två gånger, så jag är köng!)