friskan: "Kanhända blev han såld förra matchen........eller köpt."
Hmmmm.... Utveckla gärna den tankegången lite mer. Om han blev såld, så förutsätter väl det att han en gång blivit köpt. Och hur kan han då bli köpt igen? :-/
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hmmmm....
Utveckla gärna den tankegången lite mer.
Om han blev såld, så förutsätter väl det att han en gång blivit köpt.
Och hur kan han då bli köpt igen? :-/