Ambroo: Kanske läge att det blir lite resultat av Lillkentas flitkliande;)
Och att han kommer fram till att matchen bör startas och avslutas med 3 femmor istället för såsseköret.
Skönt att det inte blev kvalseriespel i år, men jag är lite småsugen på slutspelslir efter Turin-OS.
Ambroo, har du plats i bilen till Gävlerinken så bokar jag en plats. Men lämna rödvinstetran hemma eller ta med dig sugrör så att man slipper se ut som kommen från ett slakteri.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kanske läge att det blir lite resultat av Lillkentas flitkliande;)
Och att han kommer fram till att matchen bör startas och avslutas med 3 femmor istället för såsseköret.
Skönt att det inte blev kvalseriespel i år, men jag är lite småsugen på slutspelslir efter Turin-OS.
Ambroo, har du plats i bilen till Gävlerinken så bokar jag en plats. Men lämna rödvinstetran hemma eller ta med dig sugrör så att man slipper se ut som kommen från ett slakteri.