Ambroo: Jimmy Uhlin är ju hemma från Nårje då, så kanske vi kan kasta ut barnstolarna i Chevabussen så får vi plats med 9 partygubbar med Garth Brooks ur ögtalarna.
Om vi sedan lyckas att slå vad med Willy på resan ner så kanske vi får se honom göra en Bofors (gubevars) nere i Gavlerinken vid ett ev. slutspelsavancemang.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jimmy Uhlin är ju hemma från Nårje då, så kanske vi kan kasta ut barnstolarna i Chevabussen så får vi plats med 9 partygubbar med Garth Brooks ur ögtalarna.
Om vi sedan lyckas att slå vad med Willy på resan ner så kanske vi får se honom göra en Bofors (gubevars) nere i Gavlerinken vid ett ev. slutspelsavancemang.