Norrena filmade den gången, Manderville kunde inte bara försvinna. Det var en olycklig krock helt enkelt. Som "grisarna" i LHC försökte få till att det var ett överfall...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Norrena filmade den gången, Manderville kunde inte bara försvinna. Det var en olycklig krock helt enkelt. Som "grisarna" i LHC försökte få till att det var ett överfall...
Nä, ikväll gäller det att pyska!