El Maco: Känner något speciell känsla inför kvällens övningar. Vore inte mer än rätt om "Mandy" fick göra ett direkt avgjörande ingripande. Matchen känns faktiskt som en slutspelare. Åtminstone för en sann TIK-supporter. För supportrar med annan lagkänsla har väl inte matchen så stor betydelse. Kan vara avgörande.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För supportrar med annan lagkänsla har väl inte matchen så stor betydelse.
Kan vara avgörande.