El Maco: Jag har också spridda magkänslor. I bästa fall kommer jag att vandra hemåt i snöyran och eländesvädret ikväll med ett leende på läpparna. I värsta fall kommer det att bli lång dags färd mot det stora mörkret. Typ.
Kan faktiskt gå vägen det här, vi borde kunna spela hyfsat jämnt med LHC. Frågan är om det räcker?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan faktiskt gå vägen det här, vi borde kunna spela hyfsat jämnt med LHC. Frågan är om det räcker?